"Macht is tijdelijk en wordt je door anderen toegekend, kracht is oneindig en komt uit jezelf"

"Pyoen: Puur Professioneel, draagt bij aan groei, inspireert eeuwig."

Advies » Corporate communicatie

Corporate communicatie

Een goede naam bij klanten, medewerkers en andere relaties. Een reputatie die staat als een huis. Dat is de essentie van corporate communicatie. Om het gewenste imago te bereiken moet je weten hoe je bekend wilt staan en wat de omgeving van je vindt. Als wens en werkelijkheid van elkaar verschillen, kun je gericht werken aan verandering. 

Wat is Corporate Communicatie?
Het krachtig vermarkten van de ' persoonlijkheid', het unieke karakter van uw onderneming of organisatie. Dat is corporate communicatie. Het draait allemaal om positionering door samenhang: tussen marketingcommunicatie, interne communicatie en alle andere communicatiedisciplines. Pyoen Advies & Management levert u een corporate communicatiestrategie die wij samen met u ontwikkelen. Helder en effectief. Praktisch, concreet en toepasbaar, richtinggevend en onderscheidend.

Wanneer is het zinvol?
Een krachtige en eenduidige positionering van de onderneming of de organisatie in de buitenwereld is van groot belang voor bestuur en management. Een doelgerichte corporate profilering kan de perfecte omgeving creëren voor het afzetten van producten of diensten. Een sterke corporate reputatie bouwt aan het vertrouwen bij uw cliënten en afnemers. Effectief corporate communicatiebeleid draagt bij aan de toenemende behoefte aan (publiek) leiderschap, zowel intern als extern, en biedt daarmee kansen om klanten en relaties te binden en te boeien.

Recente resultaten

Positionering Het Cijferloket, 2016

Positionering Roda JC Midden in de Maatschappij, 2015

Positionering Centre Beauté, 2014

Positionering Laumen Rolluiken, 2013

Herpositionering Slagerij Van Melik du Chef, 'Puur Slager sinds 1938' , 2012

Nieuwe positionering Arion International BV, 2009
Nieuwe positionering GGD Zuid Limburg, 2006
Nieuwe positionering GGD Zuidelijk Zuid-Limburg, 2002

Wilt u graag voor uw organisatie een andere positionering?
Neem dan contact op met Pyoen