Eigentijdse nieuwe huisstijl Pyoen
Nieuw inzicht … over ons aanzicht.
Ons nieuwe samen. De start van een nieuw begin. Na 11 jaar Pyoen Advies & Management wordt oprichtster en eigenaar Mariëlle Houben – Vaessen bijgestaan door consultant BSC. Yana Houben. Yana: ‘Pyoen biedt, samen met haar partners, voor mij de ideale begeleiding tijdens mijn Master Management. Ik verheug me om veel te leren van de expertise van Pyoen en om namens Pyoen de opdrachten voor mijn Master uit te werken.’
Pyoen Advies & Management blijft gespecialiseerd in gezamenlijke strategie ontwikkeling en communicatieaanpak, in het verbinden van organisatiebeleid en de communicatiestrategie. De kracht van Pyoen Advies & Management zit in de praktische vertaling van strategie in actie en organisatie en laat haar opdrachtgever niet in de steek bij deze uitvoering. Pyoen Advies & Management gaat op professionele en authentieke wijze én met passie & plezier op zoek naar talent in de mens, de groep of het totale bedrijf om daarmee medewerkers te motiveren, resultaten te bereiken en verder te komen in de groei van mensen en bedrijven. Zoals neuzen in dezelfde richting brengen, verstevigd draagvlak, sterker teamgevoel of een vergroting van de betrokkenheid.
Mariëlle Houben: ‘De specialisaties, strategie en inzet blijven, maar het aanzicht wordt nu wat eigentijdser en dynamischer. U kunt ons herkennen aan deze nieuwe frisogende kleurstelling en krachtiger logo. De naam Pyoen [eigenwijs, chique en krachtig] is afgeleid van de pioenroos, een opvallende, sterke en eeuwige plant die zich voorbeeldig kan ontwikkelen. Deze plant staat symbool voor de P-filosofie van mijn bedrijf namelijk Professioneel, Passie & Puur en is het beeldmerk in de nieuwe huisstijl. Zó speciaal en voor mij een bijzondere mijlpaal dat de nieuwe Pyoen website zelfstandig door dochter Yana is gebouwd.’
Yana Houben: ‘Super tof dat Pyoen mij meeneemt in haar nieuwe huisstijl en dat ik haar heb kunnen helpen met het ontwerpen van de nieuwe website. Met trots presenteren wij deze aan u!’